צ'יפסים אפויים של בטטה

כשנוגסים הקריספיות של המלח הגס עם פרורי הפלפל השחור מתערבבים עם מתיקות הבטטה והכי שווה - זה לא מטוגן.

 

בטטה מכילה 120 קלוריות ב-100 גרם והיא עשירה בסיבים, חומצה פולית, מינרלים, וויטמינים B ו- C.
הבטטה היא מקור מצוין של בטא-קרוטן שהופך לוויטמין A בגוף והוא נוגד-חמצון העשוי למנוע סרטן.
הבטטה נהדרת לדיאטה:
בתפוח אדמה יש אמנם פחות קלוריות (85 קלוריות ב-100 גרם) אולם לבטטה אינדקס גליקמי נמוך יותר, על שום הסיבים התזונתיים שבה, ואכילתה איננה מעוררת חשק לאכילת פחמימות נוספות.

ואחרי שאתם יודעים כמה הבטטה נהדרת,  יש לי בשבילכם חטיף צ’יפסים אפויים  של בטטה.

להכין את הצ'יפסים זה כלום עבודה.
כשנוגסים בהם הקריספיות של המלח הגס עם פרורי הפלפל השחור מתערבבים עם מתיקות הבטטה וזה לא מטוגן! קבלו אותם.

צ'יפסים אפויים של בטטה פורסמו לראשונה בסלונה ותוכלו לראות כאן את תגובות האנשים כמה שהמתכון מוצלח.

שקופית7

צ'יפסים אפויים של בטטה

 




מה צריך בשביל צ'יפסים אפויים של בטטה?

5 בטטות מאורכות
3 כפיות שמן זית
כפית מלח גס
חצי כפית פלפל גרוס

איך מכינים צ'יפסים אפויים של בטטה?
שוטפים את הבטטה ופורסים פרוסות דקות.
אני פרסתי עם מנדולינה והפרוסות אחידות בגודלן ודקות.
אפשר עם מנדולינה אבל אפשר גם עם סכין.
מערבבים בקערה את הבטטות עם התבלינים.
מרססים שמן על תבנית אפיה ומפזרים את הפרוסות.
אופים בתנור שחומם מראש לחום של 180 מעלות חצי שעה עד ארבעים דקות עד שמשחים.
אין צורך לכסות.

טעים טעים!!

ואם הגעתם כבר עד כאן ובטוח אהבתם משהו, בבקשה פרגנו לי בלייק  בסוויט דוּלי SWEET DOOLY  תודה רבה!!

באינסטגרם שלי כבר הייתם? המון תמונות שלא מגיעות לפייס תמצאו שם – לחצו כאן האינסטגרם של הסוויט לעקוב. תודה!


תגובות

עוד מתכונים טעימים