שמים בסיר חמאה, סוכר, מיץ לימון וגרידת לימון ומבשלים עד שהחמאה נמסה והנוזל אחיד
בזמן שהחמאה נמסה מפרידים ביצים נשתמש בחלמונים בלבד
שמים בקערה את שלושת החלמונים וביצה ומערבבים לבלילה אחידה
מערבבים רבע כוס חלב עם קורנפלור עד שהקורנפלור נמס ומוסיפים לבלילת הביצים ומערבבים
מוסיפים את השמנת המתוקה ומערבבים הכל ביחד
זוכרים את הסיר עם החמאה והלימון שעל האש, תורידו מהאש שיתקרר טיפה שלא תוסיפו את הביצים ותהייה לנו חביתה
ברגע שהנוזל לא חם מוסיפים את תערובת הביצים ומערבבים הכל ביחד
מדליקים את האש ומערבבים כל הזמן כחמש עד שבע דקות עד שהנוזל מסמיך
ברגע שהנוזל מסמיך מערבבים שיהיה אחיד
מעבירים לקערה או צנצנת ושומרים במקרר שיתקרר לפחות שעתיים
הקארד לימון אחרי שהיה במקרר הוא סמיך ואז בזהירות מוסיפים אותו על קרם הגבינה. כף אחרי כף תכסו בשכבה של קארד לימון. מכסים ועוד כמה שעות במקרר שהקארד לימון יתייצב על מוס הגבינה. מושלם! בתיאבון.