שמים בסיר חמאה, סוכר, מיץ לימון וגרידת לימון ומבשלים ןמערבבים עד שהחמאה נמסה והנוזל אחיד
בזמן שהחמאה נמסה מפרידים ביצים נשתמש בחלמונים בלבד
שמים בקערה נפרדת את שלושת החלמונים וביצה ומערבבים לבלילה אחידה
מערבבים רבע כוס חלב עם קורנפלור עד שהקורנפלור נמס ומוסיפים לבלילת הביצים ומערבבים
מוסיפים שמנת המתוקה ומערבבים הכל ביחד לתערובת אחידה
וכרים את הסיר עם החמאה והלימון שעל האש, תורידו מהאש שיתקרר טיפה שלא תוסיפו את הביצים ותהייה לנו חביתה
ברגע שהנוזל לא חם מוסיפים את תערובת הביצים ומערבבים הכל ביחד
מדליקים את האש ומערבבים כל הזמן כחמש עד שבע דקות עד שהנוזל מסמיך
ברגע שהנוזל מסמיך מערבבים שיהיה אחיד
אפשר להוריד מהאש לערבב עד שיתקרר
מעבירים לצנצנת סגורה ושומרים במקרר שיתקרר לפחות שעתיים
במקרר הקרם מסמיך ומתייצב ונהפך לקארד או פודינג לימון חלומי! בתיאבון