איך מכינים מרק כרובית עם גזר?

Posted by & filed under מרקים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, טיפים לאפייה ובישול, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים למרקים, מתכונים לירקות, מתכונים אחרונים, בונבונים.

איך מכינים מרק כרובית עם גזר?

 איך מכינים מרק כרובית עם גזר? "תשע מאות גרם פחות" אומר לי רן אחרי שאני עולה על המשקל "רק תשע מאות? אתה בטוח? איזו אכזבה!" "תגידי תודה זה שומן נטו.." הוא מתחיל להרצות לי על מספרים שאני אף פעם לא מבינה בהם כלום אני מאוכזבת קשות "יום שישי בבוקר עשיתי הליכה בים, לא אכלתי כלום ותשע… Read more »

טונה אדומה ברוטב עגבניות

Posted by & filed under מתכונים לפסח, מתכונים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לתוספות, המומלצים שלי, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים לדגים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

טונה אדומה ברוטב עגבניות

טונה אדומה ברוטב עגבניות "אימוש תגידי מהזה הסיר המדהים הזה?""קבלתי אותו לבדיקה" "אמא הוא יפהפה!" "הוא גם נראה מעולה לעבודה. תראה איזה גודל" "שווה ביותר!" "תקני טונה אדומה אכין לך מעדן של דגים! רוצים לקבל מתכונים לווטצ'אפ? לחצו25 כאן – מתכונים לווטצ'אפ כן-כן אמא שמעה, ואמא והביאה טונה אדומה והילד הכין את התבשיל המופלא של דג טונה אדומה ברוטב עגבניות… Read more »

עלי מנגולד ממולאים בבורגול

Posted by & filed under תבשילים לראש השנה, מתכונים לפסח, מתכונים לראש השנה, מתכונים לשבועות, מתכונים, מתכונים לממולאים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לתוספות, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים טבעוניים, מתכונים לירקות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

עלי מנגולד ממולאים בבורגול ברוטב לימון ושום

עלי מנגולד ממולאים בבורגול לכל שבת יש מוצאי שבת ולכל מתכון הורס יש ורסיה צמחונית/טבעונית. מביאה לכם את הגרסה הצמחונית/טבעונית לעלי מנגולד ממולאים בבורגול ברוטב לימון ושום. בשבוע שעבר סיפרתי לכם על הדרך שעשיתי מדי יום מקרית אליעזר לכרמל הצרפתי אחרי שעברנו דירה, אבל לא סיפרתי לכם על הנוף המופלא שהתגלה לי בדרך. אתם עוקבים אחרי באינסטגרם… Read more »