מתכונים לעוגיות משלושה מרכיבים בלבד

Posted by & filed under מתכונים לפורים, מתכונים, מתכונים לילדים, מתכונים לשבת, מתכונים עד 5 מצרכים, מתכונים לעוגיות, מתכונים למשלוח מנות לפורים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

מתכונים לעוגיות משלושה מרכיבים בלבד

מתכונים לעוגיות משלושה מרכיבים בלבד ויש עוגיות רק עם שני מצרכים. אז נכון, יש עוגיות נהדרות שהכנתי מכל מיני סוגים אבל הפעם הכנתי לכם מתכונים לעוגיות משלושה מרכיבים בלבד. שלושה מרכיבים בלבד לכל סוג של עוגיות. אז למה לבזבז את הזמן? בואו נתחיל. בשביל להגיע למתכון עליכם ללחוץ על השורה הצבעונית או על התמונה. עוגיות… Read more »

עוגיות חמאת בוטנים משלושה מרכיבים בלבד

Posted by & filed under מתכונים לפורים, מתכונים, מתכונים לילדים, מתכונים עד 5 מצרכים, מתכונים לעוגיות, מתכונים לפינגר-פוד, מתכונים למשלוח מנות לפורים, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

עוגיות חמאת בוטנים משלושה מרכיבים בלבד

עוגיות חמאת בוטנים מכינים משלושה מרכיבים בלבד. את המתכון לעוגיות מצאתי בפינטרסט ואמרתי לעצמי שאני חייבת לנסות אותן. רק אמריקאים מסוגלים להמציא עוגיות מחמאת בוטנים משלושה מצרכים. יצאו בערך כ-15 עוגיות, רכות וטעימות. מי שאוהב חמאת בוטנים יעוף על העוגיות ואל תהססו להכפיל כמויות כמובן. לפני שאתם עפים על העוגיות שתדעו שיש לי עוד עוגיות עם חמאת… Read more »

מתכון לעוגיות סנדויץ' שוקולד

Posted by & filed under מתכונים לפורים, מתכונים, מתכונים לעוגיות, מתכונים למשלוח מנות לפורים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

עוגיות סנדויץ' שוקולד

מתכון לעוגיות סנדויץ' שוקולד הוא מתכון חלומי שמכינים במהירות. ולפעמים הדברים הכי טעימים הם אלה שהכי קלים. הסתובבתי בסופר וראיתי עוגיות שקוראים להן "עוגיות מילן" או עוגיות מילנו בשפת העם. עוגיות דקות עם ממרח שוקולד ביניהן. ישר נדלקתי ועפתי למקרר הבצקים. מה תצטרכו בשביל העוגיות החלומיות האלה? שני מצרכים! בצק פריך מוכן ונוטלה. לא שלושה… Read more »