תבשיל גיבץ' עם אורז, תבשיל עם טעם של פעם.
יש תבשילים שכל הבית מתמלא בריח שלהם עוד לפני שטועמים — וגיבץ' עם אורז הוא בדיוק כזה.
זה תבשיל מנחם, עשיר בטעמים ובצבעים, כזה שמרגיש כמו חיבוק חם בצלחת .
כשהיינו קטנים אמא שלי היתה מכינה את הגיבץ' ואני חייבת להודות שלא אהבתי את התבשיל הזה. אבל החוכמה באה עם השנים ואיך אני אוהבת היום גיבץ'. אז השבוע החלטת להוסיף לגיבץ' אורז ויואו כמה שזה היה טעים.
השילוב של הירקות שמתבשלים לאט, הרוטב הסמיך והטעים והאורז שסופג אליו את כל הטעמים – יוצר מנה מושלמת שכל ביס בה נהדר.
זה מתכון קל להכנה, משביע, משפחתי ומלא בטעם של בית, כזה שמתאים גם לארוחת צהריים וגם לארוחת ערב.
הקסם של הגיבץ' הוא בפשטות שלו – כמה מצרכים פשוטים שהופכים יחד לסיר עשיר, צבעוני וריחני שאי אפשר להפסיק לאכול ממנו.
והכי כיף? יום אחרי הוא אפילו עוד יותר טעים.
אם אתם אוהבים אוכל ביתי אמיתי, כזה שעושה חשק לקחת עוד כף ועוד אחת — אתם פשוט חייבים להכין גיבץ' עם אורז.
בואו לעקוב אחרי באינסטוש –
האינסטגרם של סוויטדולי
ועוד מתכונים לירקות כאן – מתכונים לירקות
רוצים לקבל מתכונים ישירות לווטצ'אפ?
לחצו כאן88– מתכונים לווטצ'אפ
רוצים לראות את כל סרטוני האוכל שלי?
בואו הצטרפו לערוץ שלי – ערוץ היוטיוב של סוויט דולי
קל היה להכין את התבנית עם המנדולינה של הקוביות
מנדולינה משולבת עם חותכן קוביות

לפרטים ורכישה
מנדולינה משולבת עם חותכן קוביות
רוצים לקבל מתכונים חדשים ושווים למייל?
רק ללחוץ כאן – מתכונים למייל
בואו תצטרפו לקבוצת האוכל הנהדרת שלנו
וליהנות מהמון מתכונים חדשים וטעימים
אופים ומבשלים עם סוויט דוּלי
היתרון הנהדר בהכנת הגיבץ' זה ששמים את הירקות שיש במקרר. גזר, קישואים, חצילים, הכל הולך
תבשיל גיבץ' עם אורז
תבשיל גיבץ' עם אורז
סוויט דוליIngredients
- 1 בצל
- 5 כפות שמן
- 1 חציל
- 2 גזר
- 2 עגבניות גדולות
- 3 קישואם בינוניים
- 4 גבעולי סלרי ועלים
- 3 שיני שום פרוסות
- 2 כפות רסק עגבניות
- 1 כפית מלח
- 1 כפית פלפל שחור
- 1 כוס אורז
- 2 כוסות מים
Instructions
- שמים בסיר את השמן והבצל ומטגנים את הבצל עד לקבלת גוון זהוב.
- מוסיפים את החצילים ומטגנים קלות
- מוסיפים את העגבניות, קישואים, גזר לסיר ומערבבים הכל ביחד
- מערבבים ומטגנים כמה דקות
- מוסיפים את האורז ומטגנים הכל ביחד
- מוסיפים מים, רסק עגבניות, מלח, פלפל שחור ומביאים לרתיחה
- מנמיכים את האש ומבשלים לאט על אש נמוכה לאט לאט
- מערבבים לקראת הסוף ומבשלים עד שכל התבשיל רך ובמיוחד האורז. בתיאבון.


תודה
הראב ממש טעים
אכין
ממש שמחתי לשמוע תודה רבה!