מתכונים לחנוכה טעימים שמכינים במהירות

Posted by & filed under מתכונים לחנוכה, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים לפינגר-פוד.

מתכונים לחנוכה, סופגניות ומתוקים מהירים במיוחד לחנוכה

מתכונים לחנוכה טעימים שמכינים במהירות. חודש הבא חנוכה ויש לי בשבילכם מתכונים לחנוכה טעימים שמכינים במהירות. מתכון לסופגניות אשל מהירות וטעימות, מתכון לסופגניות פרווה, מתכון לתפוחים עטופים בבלילה. אתם עוקבים אחרי באינסטגרם נכון? אם לא – בואו לכאן – האינסטגרם של סוויטדולי יש את אנשי הבריאות, שמעדיפים סופגניות שיהיו אפויות אז בשבילם יש מתכון למאפינס עם תפוחים…. Read more »

שעועית מש עם מנגולד

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים, מתכונים צמחוניים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם וידאו, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לתוספות, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים יוונים, מתכונים לירקות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

שעועית מש עם מנגולד תבשיל טבעוני נהדר

שעועית מש עם מנגולד תבשיל טבעוני נהדר. שעועית מש היא קטנייה. גרגרים ירוקים קטנים שבהתחלה חושבים שהם עדשים. שעועית המש מהווה מקור מצוין לסידן ולברזל ואף משמשת כתחליף בשר לצמחונים או טבעונים. לא חייבים להשרות את שעועית המש והבישול שלה קצר יחסית. חצי שעה והיא מספיק רכה. הכנתי לכם סרטון איך הכנתי בדיוק את תבשיל שעועית… Read more »