סוויט שופ

Posted by & filed under סוויטשופ, מוצרים למכירה.

סלטים מבחר מתכונים בספר אחד

סוויט שופ   ברוכים הבאים לסוויט שופ, החנות של סוויט דולי. לכבוד פתיחת החנות אני גאה להציג בפניכם את הספר החדש שהכנתי, ספר הסלטים, ספר שכולו דיגיטלי. כל כך מתרגשת וכל כך גאה להציג לכם את ספר הסלטים המושלם שלי. ספר עם מבחר סלטים נהדרים וטעימים, המון סלטים חדשים וגם סלטים שכל כך אהבתם, כל… Read more »

שקדים מלוחים במים קרים

Posted by & filed under מתכונים טבעוניים לפסח, מתכונים צמחוניים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים לט"ו בשבט, מתכונים לראש השנה, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים למימונה, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לתוספות, מתכונים עד 5 מצרכים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, טיפים לאפייה ובישול, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים לפינגר-פוד, מתכונים אחרונים, בונבונים.

שקדים מלוחים במים קרים

שקדים מלוחים במים קרים הייתי מקבלת אצל נונה שלי לפני המון שנים, כשהייתי באה לבקר. אני זוכרת את הצנצנת שהיתה מלאה תמיד בשקדים. כשהייתי מוציאה את השקדים, הקליפה היתה מחליקה מהשקד כמו מעיל מהכתפיים, והשקדים היו מלוחים וטעימים. בעלי מאד אוהב לאכול את השקדים "חיים" ונזכרתי במתכון עם השקדים המלוחים בואו לעקוב אחרי באינסטגרם האינסטגרם… Read more »