עוגת תפוזים עם אגסים פרווה

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים, עוגות ועוגיות ליום כיפור, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים לעוגות, מתכונים לעוגות תפוזים, המומלצים שלי, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגות בחושות, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגות עם פירות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים, מתכונים עם שימרית.

עוגת תפוזים עם אגסים פרווה

עוגת תפוזים עם אגסים פרווה, עוגה רכה, אוורירית נהדרת שמתאימה מאד לימות החורף עם טעם התפוזים והאגסים. בואו לראות בדיוק איך הכנתי– האינסטגרם של סוויטדולי הנכדה שלי מאד אוהבת אגסים ולכן המגרה היתה מלאה באגסים, אבל הבעיה היחידה, היא אמרה שהיא אוהבת, אנחנו קנינו אגסים ואז היא החליטה שהיא לא אוהבת. "תטעמי קוקלה את מאד… Read more »

סלט יווני עם צנוניות

Posted by & filed under מתכונים טבעוניים לפסח, מתכונים צמחוניים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לשבועות, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לסלטים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

סלט יווני עם צנוניות

סלט יווני עם צנוניות הוא סלט שכיף לאכול אותו. אבא שלי השתגע על צנוניות. אני זוכרת תמיד צנוניות אצלנו בבית והוא מכרסם אותן כאילו היו גרעינים. בתור ילדה לא הבנתי איך אפשר לאכול את הירק החרפרף הזה מבחינתי. אני זוכרת שליד הפיג'ון בימי שישי, צנוניות היו חובה. "רבנוס" קוראים להם בלדינו וככה אני זוכרת אותן…. Read more »

מתכונים לצלי בקר כתף

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים, מתכונים ליום כיפור, מתכונים צלי בקר, מתכונים ב-10 דקות, אוסף של מתכונים, מתכונים לילדים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים אחרונים, בונבונים.

מתכונים לצלי בקר כתף

מתכונים לצלי בקר כתף, תבשילי קדירה נהדרים שמכינים בבית במגוון טעמים. בשר בקר כתף מס' 5 הוא בשר פופולארי ונהדר שקל להכין איתו מבחר מתכונים. ריכזתי לכם את כל המתכונים של צלי בקר כדי שתוכלו לבחור איזה צלי תרצו להגיש השבוע. יש צלי בקר קלאסי, יש עם פטריות, יש צלי בקר עם תפוחי אדמה ועוד… Read more »