מתכונים טעימים לשבת חג החנוכה

Posted by & filed under מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחות בסיר אחד, מתכונים בצ'יק צ'ק.

מתכונים טעימים לשבת חג החנוכה

מתכונים טעימים לשבת חג החנוכה, מגיעים עם חגיגה עבורי. לפני שבע שנים בדצמבר 2014 פתחתי את האתר שלי סוויט דולי, עם המון התרגשות. הבלוג, האתר שלי הפך להיות הדבר הראשון שאני חושבת עליו כשאני קמה בבוקר. אני קמה כל בוקר עם המון שמחה לעשות את מה שאני אוהבת, הראש לא מספיק לחשוב על מתכונים חדשים… Read more »

לביבות אורז עם תירס אפויות

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים לחנוכה, מתכונים, מתכונים ללביבות, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לחופש הגדול, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לתוספות, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים אחרונים, בונבונים.

לביבות אורז עם תירס אפויות

לביבות אורז עם תירס אפויות נשאר לכם אורז משבת? יש לי בשבילכם רעיון אש! יש לי נכד שיכול לחיות על תירס וזיתים ירוקים. תנו לו גרעיני תירס במרק ישר מהקופסה, הילד מחסל, כך נולד לו הרעיון להכין לביבות אורז עם תירס. חלק מהקציצות טיגנתי וחלק אפיתי, לביבות האורז והתירס האפויות היו אפילו מוצלחות מהמטוגנות. נשאר… Read more »

מתכון לעוגת שמרים עם פרג

Posted by & filed under מתכונים לעוגות, מתכונים לשבת, טיפים לאפייה ובישול, מתכונים לעוגות שמרים.

מתכון לעוגת שמרים עם פרג

מתכון לעוגת שמרים עם פרג. הכנתי לכם סרטון איך מכינים עוגת שמרים עם פרג והכי חשוב איך מכינים את המילוי פרג לעוגת השמרים. הנה תראו כאן הכנתי בעבר עוגת פרג עם דפנה חברתי האהובה, מתכון לעוגיות קרנץ שמרים עם פרג רכות עסיסיות נפלאות בטעם של פעם שתוכלו לראות את המתכון כאן – מתכון לעוגיות קרנץ שמרים… Read more »

בורקס חצילים וגבינה מלוחה

Posted by & filed under בצק עלים מתכונים, מאפים לשבועות, מתכונים לחגים, מתכונים לבורקס, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת בוקר, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים יוונים, מתכונים למאפים מלוחים ולחמים, מתכונים צמחוניים.

מאפה חצילים עם גבינה מלוחה פסטל קון מרנג'נה

בורקס חצילים וגבינה מלוחה זה החיים! בורקס חצילים וגבינה מלוחה עטוף בבצק עלים זה הבורקס הכי טעים בעולם! מבחינתי, זה הבורקס הכי טעים בעולם. הסיפור המצחיק שגיסי טען כל השנים שהוא לא נוגע בחצילים. באחת הפעמים שנפגשנו הוגש לשולחן בורקס חצילים, הבחור לקח בורקס וכשהפה מלא בבורקס אמר:"דולי זה ממש טעים מה זה?" אחותי שישבה… Read more »