מתכונים לשבת של יומולדת

Posted by & filed under מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לשבת, מתכונים בצ'יק צ'ק.

מתכונים לשבת של יומולדת

מתכונים לשבת של יומולדת. ביום ראשון אחגוג יוםהולדת אבל למה לא להתחיל את החגיגות לפני? אז סידרתי לכם מתכונים טעימים לשבת וגם לפסח ושיהיה לכם סופשבוע מלא בשורות טובות. הכנתי לכם השבוע שני מתכונים חדשים, צלי עוף עם תפוחי אדמה, סיר שכולו ארוחה שלמה, והוא יתאים מאד גם לשולחן החג. הילדים משתגעים על העוף, המבוגרים… Read more »

ג'לי עם פירות וקצפת

Posted by & filed under קינוחים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים לראש השנה, מתכונים, קינוחים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, עוגות ללא גלוטן, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגות עם פירות, מתכונים לקינוחי כוסות, מתכונים צמחוניים, עוגות ועוגיות לפסח.

ג'לי עם פירות וקצפת

ג'לי עם פירות וקצפת היא מנה עשירה וטעימה שמשלבת בין טעמים וצבעים נהדרים. אמא שלי נהגה להכין את הג'לי הזה בעבר וזו עבורי מנה נוסטלגית ביותר. עוד אפשרות להצעת הגשה למנה לקינוח לראש השנה. אתם יכולים להוסיף שזיפים יבשים, מישמשים יבשים או פירות העונה חתוכים, גם פירות שנשארו במקרר, חותכים לקוביות ויש לכם תוספת פירות… Read more »

חזה עוף מוקפץ עם פטריות

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים ליום העצמאות, מתכונים לראש השנה, מתכונים, מתכונים לעוף, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם פטריות, מתכונים עם וידאו, מתכונים לילדים, מתכונים לאוכל סיני ואסייתי, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לבשר, מתכונים אחרונים, בונבונים.

חזה עוף מוקפץ עם פטריות

חזה עוף מוקפץ עם פטריות היא מנה עסיסית טעימה ודלת קלוריות. מתכון נהדר עם ירקות, דל קלוריות, מהיר הכנה וטעים. האיש שלצידי הכין עם מחבת על האש ואני עמדתי וצילמתי. תוכלו לראות איך הכין כאן     כאן תוכלו לראות את התוצאה הסופית חזה עוף מוקפץ עם פטריות נהדר! עוד מתכונים לבשר ועוף כאן –… Read more »