עשרה מתכונים לסוף השבוע

Posted by & filed under מתכונים לשבת, בונבונים.

עשרה מתכונים לסוף השבוע

עשרה מתכונים לסוף השבוע עם מתכונים חדשים פותחים את הפוסט האהוב עליכם – מתכונים לשבת. אנחנו מתחילים להתכונן לפסח, ויש לי בשבילכם שני מתכונים חדשים נהדרים לכבוד החג. קציצות בשר על מצע סלרי ועגבניות ברוטב אדום – תבשיל פצצה! ויש עוגיות פרווה, עוגיות קורבייה פקאן כשרות לפסח. כמובן שיש עוד המון מתכונים טעימים ואת הכל… Read more »

עוגת קרמבו שוקולד ללא גלוטן

Posted by & filed under קינוחים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים, קינוחים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים לעוגות, עוגות ללא גלוטן, מתכונים לעוגות שוקולד, מתכונים לעוגות שוקולד, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגות יום הולדת, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

עוגת קרמבו שוקולד ללא גלוטן

עוגת קרמבו שוקולד ללא גלוטן היא עוגה כל כך טעימה! היא מסוג העוגות שאח שלי היה אומר עליהן "יש בעיה עם העוגות שלך, הן נגמרות מהר מדי". העוגה הזו עונה בול להגדרה. עוגת קרמבו היא עוגה קלה להכנה, הפעם הכנתי את עוגת הקרמבו עם קרם שוקולד ובתבנית מרובעת לא עגולה. בדרך כלל בתבנית עגולה העוגה… Read more »

גלילות חצילים עם גבינה

Posted by & filed under מתכונים לשבועות, מתכונים, מתכונים עם וידאו, מתכונים לארוחת בוקר, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים אחרונים, בונבונים, כללי.

גלילות חצילים עם גבינה

גלילות חצילים עם גבינה הכנתי בשבועות ואנשים אהבו מאד. בדרך כלל מכינים את גלילות החצילים עם רוטב עגבניות, אבל אני הכנתי עם רוטב שמנת והתוצאה יצאה מהתנור – מושלמת. לתערובת הגבינות הוספתי עשבי תיבול ועם הבלילה הכנתי גם את הציפוי שמעל. את החצילים אפיתי בתנור ותוכלו לראות כאן – איך מכינים חצילים בתנור ואחרי זה… Read more »