אסדו בתנור עם ירקות קל הכנה

Posted by & filed under מנות עיקריות לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים, מתכוני בשר לראש השנה, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לארוחות בסיר אחד, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים לבשר, בונבונים.

אסדו בתנור עם ירקות קל הכנה

אסדו בתנור עם ירקות קל הכנה הוא תבשיל חלום. האיש הכין אותו לארוחת הצהריים של שבת. כמו חמין נתן לו להתבשל  בתנור כמה שעות טובות, וכשהבשר יצא מהתנור, הבשר נשר מהעצם, הוא היה רך ונימוח ואי אפשר היה להפסיק לאכול. בואו תראו באינסטגרם איך האסדו נראה.  בואו לכאן   – האינסטגרם של סוויטדולי הכנתי לכם מדריך… Read more »

שבעה מתכונים שיעשו לכם שבת טעימה

Posted by & filed under מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לשבת, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים אחרונים, בונבונים.

שבעה מתכונים שיעשו לכם שבת טעימה

שבעה מתכונים שיעשו לכם שבת טעימה עם סופריטו מאכל הדגל של המטבח הספרדי. מתכון חדש לגמרי לסופריטו, שבני הבית ילקקו את האצבעות אחרי שיטעמו ממנו. מכינים בסיר אחד ואוהבים כל טעם שבו. יש גם מוקפץ בקר עם אטריות אורז ועוד המון מתכונים טעימים לקראת שבת. אתם עוקבים אחרי באינסטגרם נכון? אם לא, אתם מוזמנים להשתתף… Read more »

סופריטו עוף ותפוחי אדמה חומים

Posted by & filed under מנות עיקריות לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים, מתכוני עוף לראש השנה, מתכונים לעוף, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לארוחות בסיר אחד, מתכונים עד 5 מצרכים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים יוונים, מתכונים לבשר, בונבונים.

סופריטו עוף ותפוחי אדמה חומים

סופריטו עוף ותפוחי אדמה חומים, תבשיל מושלם שמכינים בסיר אחד. תבשיל קלאסי שגדלתי עליו בבית אמא וכולם משתגעים עליו. סופריטו הוא מנת הדגל של המטבח הספרדי. אצלנו קוראים לתפוחי האדמה, תפוחי אדמה חומים וכך יצא שהכנתי שבוע אחרי שבוע את הסופריטו וכל כך נהננו. סיר אחד, בצל, תפוחי אדמה ועוף, המון אהבה ואתם מסודרים עם… Read more »