מתכונים למימונה מתוקים ונהדרים

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, אוסף של מתכונים, מתכונים למימונה, מתכונים לעוגות, מתכונים למאפים מלוחים ולחמים, מתכונים לעוגיות.

מתכונים למימונה מתוקים ונהדרים

מתכונים למימונה מתוקים ונהדרים הכנתי לכם כי אחרי כל פסח יש מוצאי פסח ואין על המתוקים של המימונה. כל שנה עם צאת הפסח, מגיע החג הכי צבעוני ואחד הטעימים – המימונה. המימונה הוא החג של יהדות יוצאי מרוקו שמציין באופן חגיגי את סיום חג הפסח ומסמל שפע, פריון מזל והצלחה. אתם עוקבים אחרי באינסטגרם נכון?… Read more »

זנגולה ממתק מתוק בסירופ סוכר

Posted by & filed under מאפים ללא ביצים, מתכונים לחגים, מתכונים לחנוכה, מתכונים לפורים, מתכונים, עוגות ועוגיות ליום כיפור, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים למימונה, מתכונים עם וידאו, מתכונים לילדים, מתכונים לעוגות, מתכונים עד 5 מצרכים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגיות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים, עוגות ועוגיות לפסח.

זנגולה ממתק מתוק בסירופ סוכר

זנגולה ממתק מתוק בסירופ סוכר הוא ממתק שאני מתכננת עליו כבר הרבה זמן. אני ומתוקים זו אהבה וכשראיתי את הזנגולה, ידעתי שאני חייבת להכין אותו. זנגולה, הוא ממתק פרווה, בגדול, קמח ומים עם סוכר ווניל. בפעם הראשונה ראיתי אותו בסרט ההודי סארו-הדרך הביתה, סיפור מרגש שלכעצמו, שם הילד שהלך לאיבוד, רואה את הממתק ונזכר בילדותו…. Read more »