צלי כתף עם ארטישוק ירושלמי וערמונים

Posted by & filed under תבשילים לראש השנה, מנות עיקריות לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים לט"ו בשבט, מתכונים לראש השנה, מתכונים, מתכוני בשר לראש השנה, מתכונים לחופש הגדול, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, טיפים לאפייה ובישול, מתכונים לבשר, מתכונים אחרונים, בונבונים.

צלי כתף עם ארטישוק ירושלמי וערמונים

צלי כתף עם ארטישוק ירושלמי וערמונים סיר של ואו! בשר שמתבשל בבישול ארוך ונמס עם כל ביס בפה, מלא בטעמים עם הארטישוק הירושלמים והערמונים שמוסיפים לו כל כך הרבה טעם. אצלנו עפו על המנה. מנה עשירה, חגיגית, נהדרת! בואו תראו באינסטוש איך הכנתי בואו לכאן   – האינסטגרם של סוויטדולי שתדעו שאפילו הנכדה שלי עפה על… Read more »

פרחי בקלאווה מבצק עלים פרווה

Posted by & filed under בצק עלים מתכונים, מתכונים לחגים, מתכונים לט"ו בשבט, מתכונים, עוגות ועוגיות ליום כיפור, קינוחים לראש השנה, מתכונים לבורקס, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם וידאו, מתכונים לעוגות, המומלצים שלי, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים יוונים, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגיות, מתכונים אחרונים, בונבונים, מתכונים עם שימרית.

פרחי בקלאווה מבצק עלים פרווה

פרחי בקלאווה מבצק עלים פרווה יהיו ההפתעה שלכם לאורחים לט"ו בשבט. פרחים קטנים ונהדרים מבצק עלים, מלאים באגוזים, סוכר וקינמון ומצופים בסירופ סוכר חלומי. כל ביס חגיגה בפה והם כל כך יפים! אצלי, בקלאווה זה אהבה. השכבות של הבצק שמלאות באגוזים, קינמון והכל טבול בסירופ סוכר, כל פעם מחדש זו חגיגה בפה. יש לי מתכון… Read more »