מתכונים לשבועות לעוגות גבינה וקינוחים

Posted by & filed under עוגות לשבועות, מתכונים לחגים, מתכונים לשבועות, קינוחים לחג השבועות, מתכונים לעוגות, מתכונים לעוגות גבינה, מתכונים לקינוחי כוסות, מתכונים לקינוחים מושחתים.

מבחר מתכונים וקינוחים לשבועות

מתכונים לשבועות לעוגות גבינה וקינוחים מתוקים כל המתכונים במקום אחד שלא תצטרכו לחפש. בשביל להגיע למתכון יש ללחוץ על השורה הצבעונית או על התמונה. מלכת הקינוחים של שבועות אצלנו זה – הסוטלץ' תבשיל אורז עם חלב שהולכים לישון איתו, קמים בבוקר ועד שהטסין לא נגמר אין מנוחה. סוטלץ – תבשיל אורז עם חלב עוגת גבינה… Read more »

קיש גבינות עם מנגולד ועגבניות

Posted by & filed under מאפים לשבועות, פשטידות לשבועות, מתכונים לחגים, מתכונים לשבועות, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לפשטידות וקישים, המומלצים שלי, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים יוונים, מתכונים לירקות, מתכונים למאפים מלוחים ולחמים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

קיש גבינות עם מנגולד ועגבניות

קיש גבינות עם מנגולד ועגבניות הכנתי בראש בזמן שהייתי אצל רופא שיניים. אני פוחדת מרופאי שיניים. הנה, אמרתי את זה, אתם ממש קבוצת תמיכה. פחד בלתי מוסבר, ת'כלס את כל הטיפולים אני עושה בהרדמה, אם יכולתי הרדמה מלאה עוד יותר טוב אבל לא קורה. כדי להתגבר על הפחד פיתחתי שיטה. בואו לאינסטוש שלי – תראו… Read more »

שבלול בורקס מנגולד עם גבינות

Posted by & filed under בצק עלים מתכונים, מאפים לשבועות, מתכונים לשבועות, מתכונים לבורקס, מתכונים לארוחת בוקר, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים יוונים, מתכונים לירקות, מתכונים למאפים מלוחים ולחמים.

שבלול בורקס עלי מנגולד עם גבינות

שבלול בורקס מנגולד עם גבינות, בורקס שוס! אם יש בורקס ששובר אותי כל פעם מחדש זה בורקס מנגולד וגבינות. הכנתי סרטון שתראו איך מכינים את הבורקס הנהדרים האלה   רוצים להצטרף לקבוצת ווטצ'אפ שקטה  ולקבל מתכונים כל יום? לחצו כאן28 – מתכונים לווטצ'אפ   אלוהים כמה טעים! הריח שמשתרר בבית בזמן האפיה כאשר שבלול בורקס בצק מנגולד… Read more »