מתכונים טעימים לשבת לכל המשפחה

Posted by & filed under מתכונים לשבת.

מתכונים טעימים לשבת לכל המשפחה

מתכונים טעימים לשבת לכל המשפחה עוזרים לכם מדי שבת לסדר את המתכונים לשבת, לקבל השראה ולהחליט מה מכינים השבת. הסופה הידועה בשם "ברברה" עברה השבוע אצלנו, מתכננת להישאר לסופהשבוע ואין כמו סיר של חמין לכבוד שבת ולכבוד הקור. הפעם, הכנתי לכם סיר עם הפתעות בחמין שבני הבית שלי עפו עליו. בנוסף יש לכם עוד המון… Read more »

גראטן תפוחי אדמה חלומי

Posted by & filed under פשטידות לשבועות, מתכונים לחגים, מתכונים לשבועות, מתכונים, מתכונים צמחוניים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לתפוחי אדמה, מתכונים לפשטידות וקישים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

גראטן תפוחי אדמה חלומי

גראטן תפוחי אדמה חלומי הכנתי אחרי שקבלתי טלפון "אימוש, את יודעת להכין פוטטו גראטן?" "כן למה?" "בחג הכנת תפוחי אדמה ברוטב בשמל שהיו מעולים ונורא בא לי שוב" אז תגידו לי אתם, לא אכין? כבר הייתי במטבח. בטוח כמו אצל כל עם ישראל, אצלנו נגמרת ארוחה, הולכים לארון, מוציאים קופסאות ואת כל השאריות שולחים לילדים…. Read more »

מתכון לממרח פלפלים קלויים

Posted by & filed under מתכונים, מתכונים לממרחים ומטבלים, מתכונים לסלטים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים טבעוניים, מתכונים לירקות, מתכונים אחרונים, בונבונים.

מתכון לממרח פלפלים קלויים

מתכון לממרח פלפלים קלויים, ממרח נהדר שמשדרג כל מאכל והוא פשוט מעולה! השבוע התארחתי אצל חברתי בתיה. בתיה סיפרה לי שקיבלה ארגז פלפלים מחבר לעבודה, ממנו הכינה ממרח פלפלים קלויים. "תביאי לטעום" הודעתי לה אחרי שטעמתי-וטעמתי-וטעמתי, הודעתי לה שאני לוקחת הביתה לצלם. לה אני יכולה למרוח את עניין ה"לצלם", טוב, עכשיו כבר לא, אבל לכם… Read more »