מתכונים עם קינואה

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים לשבועות, מתכונים, מתכונים צמחוניים לראש השנה, סלטים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, אוסף של מתכונים, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת בוקר, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לסלטים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

שבעה מתכונים עם קינואה

מתכונים עם קינואה הכנתי לכם כי הקינואה הכי הסלב של המטבח הבריא. בעלת ערך תזונתי גבוה מאד ומכילה המון ויטימינים ומינרלים שחיוניים לגופנו. הקינואה היא בעצם סוג של תבואה ומגדלים אותה כדי שנאכל את הזרעים שלה.  ללא גלוטן, היא  אינה מהונדסת גנטית ובדרך כלל היא אף אורגנית. היא מכילה המון ערכים תזונתיים בכוס אחת של קינואה… Read more »

קינואה עם פטריות וברוקולי בטריאקי

Posted by & filed under מנות ראשונות לראש השנה, מתכונים טבעוניים לפסח, מתכונים צמחוניים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לראש השנה, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם פטריות, מתכונים לאוכל סיני ואסייתי, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים אחרונים, בונבונים.

קינואה עם פטריות וברוקולי בטריאקי

קינואה עם פטריות וברוקולי בטריאקי, מנה נפלאה לארוחת צהריים. במהלך שנותי, הייתי באין ספור קבוצות תמיכה לירידה במשקל. שומרי משקל, מרזימורית, דיאטה אטקינס, דיאטת שמטקינס, אין דיאטה בעולם שלא עשיתי. איך רפי גינת אמר? ירדתי מאה קילו עליתי מאתיים ועם המכה הזו של הקורונה, אנחנו נעלה אלפיים!! אז גייסתי את כל כח הרצון שלי והחלטתי… Read more »