טארט קרם פטיסייר ופירות קייצי

Posted by & filed under עוגות לשבועות, מתכונים לחגים, מתכונים לשבועות, מתכונים, קינוחים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם וידאו, מתכונים לילדים, מתכונים לעוגות, המומלצים שלי, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגות בחושות, מתכונים לעוגות עם פירות, מתכונים אחרונים, בונבונים, מתכונים עם שימרית.

טארט קרם פטיסייר ופירות קייצי

טארט קרם פטיסייר ופירות קייצי זה בצק פריך שמעליו קרם פטיסייר חלומי והמון פירות קיץ טעימים. קרם פטיסייר הוא קרם שמשמש למילוי עוגות או פחזניות והוא נפלא בטעמו. מדובר על קרם שמבשלים עם חלב, חלמונים ואפשר להוסיף לו המון תוספות. הכנתי את הטארט פאי  חלום שאני בטוחה שתאהבו.   הנה סרטון איך הכנתי בדיוק  … Read more »

תבשיל חיטה חומוס וגזר

Posted by & filed under מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, טיפים לאפייה ובישול, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים לפינגר-פוד, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים, מתכונים לארוחות בסיר אחד.

תבשיל חיטה וגזר בסיר אחד

תבשיל חיטה חומוס וגזר בסיר אחד, תבשיל טבעוני/ צמחוני נהדר שמתאים לכל ארוחה. בואו תראו באינסטוש איך הכנתי בואו לכאן   – האינסטגרם של סוויטדולי אחותי ואני מאד מקושרות ומדברות על כל עניין ודבר וכמובן שאני משתפת אותה בענייני האוכל שאני מכינה. אני יודעת שהיא מאד אוהבת חיטה אז סיפרתי לה על תבשיל החיטה עם החומוס… Read more »

סלט פטריות ואגוזים בסויה ודבש

Posted by & filed under סלטים לט"ו בשבט, מתכונים לחגים, מתכונים לראש השנה, מתכונים, סלטים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם פטריות, מתכונים לאוכל סיני ואסייתי, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לסלטים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים צמחוניים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

סלט פטריות ואגוזים בסויה ודבש

סלט פטריות ואגוזים בסויה ודבש הוא סלט כל כך טעים! סלט בטעמים אסייתים שכולם אוהבים, קל להכין אותו ותמיד אני שמחה שכמה שהוא קל הכנה ככה הוא טעים. כמו שאני אוהבת להגיד, עשרים דקות ויש לכם סלט מוכן. בואו תראו באינסטגרם איך הכנתי. בואו לכאן   – האינסטגרם של סוויטדולי     להכנת הסלט השתמשתי בשני סוגי… Read more »