המוסקה של נונה מוסקה חצילים ובשר

Posted by & filed under מתכונים עם בשר טחון, תבשילים לראש השנה, מתכונים לפסח, מתכונים לראש השנה, מתכונים, מתכונים לממולאים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים יוונים, מתכונים לבשר.

המוסקה של נונה מוסקה חצילים ובשר

מוסקה חצילים במילוי בשר,מוסקה מבית נונה עם חצילים ובשר ברוטב עשיר המוסקה של נונה מוסקה חצילים ובשר,  נתחיל קצת היסטוריה. הורי, שניהם, ילידי סלוניקי – יוון. בשנות העשרים, נסע ראש העיר דאז אבא חושי ז”ל לסלוניקי, להביא פועלים יהודיים כדי שיעבדו בנמל חיפה. הנמל היה בתחילת דרכו ועבדו בו בעיקר פועלים ערבים. אבא חושי רצה שבנמל חיפה,… Read more »

קינוח שוקולד מושחת

Posted by & filed under מאפים ללא ביצים, מתכונים ליום האהבה, מתכונים ליום העצמאות, מתכונים לראש השנה, מתכונים לשבועות, מתכונים, קינוחים לראש השנה, מתכוני עוגות ללא אפייה, מתכונים לקינוחי כוסות, מתכונים לקינוחים מושחתים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

קינוח שוקולד מושחת

קינוח שוקולד מושחת הכנתי מתוך מטרה אחת ממסיבה אחת – להרשים את האורחים. תסכימו איתי שהקינוח הזה עושה את העבודה. קינוח שוקולד מושחת   קינוח שוקולד מושחת מכינים בכלי הורס שמגישים לשולחן. שכבות של עונג עם פירורי עוגה ביניהן. כמה הערות לפני שמתחילים: 1. אם אתם בעניין של ספירת קלוריות, חבל, זה לא בשבילכם(: 2. בין… Read more »

קינוח כוסות עוגיות לוטוס וקרם

Posted by & filed under מתכונים לחגים, מתכונים ליום העצמאות, מתכונים לשבועות, מתכונים, קינוחים לראש השנה, מתכונים לקינוחי כוסות.

מתכן לקינוח כוסות של עוגיות לוטוס עם קרם וניל עוגה בתוך כוסית

קינוח כוסות עוגיות לוטוס וקרם הוא קינוח שנולד בכורח הנסיבות. בזמן האחרון יש אצלנו אובססיה קלה לעוגת הביסקויטים המפורסמת עם הקרם והשוקולד מעל. אצלנו קוראים לה עוגת ארבע בבוקר . עוגת ארבע בבוקר היא העוגה הכי פשוטה והכי טעימה. עוגת ביסקוטים עם קצפת וגאנש שוקולד למעלה. אצלנו קוראים לעוגה הזו עוגת ארבע בבוקר. היא נקראת… Read more »

עוגת לימון שעוד לא טעמתם

Posted by & filed under עוגות לשבועות, מתכונים ליום האהבה, מתכונים לעוגות, מתכונים לעוגות יום הולדת.

עוגת הקסם עוגת לימון

עוגת לימון שעוד לא טעמתם הכנתי לכם סרטון הכנה מדוייק איך מכינים את עוגת לימון שעוד לא טעמתם שנקראת גם עוגת הקסם. עוגת לימון שעוד לא טעמתם מגיעה עם סיפור אמיתי. הפרש הגילאים בין בנותי הוא אחד עשרה וחצי חודשים. קראתם נכון, אין שנה. פעם, לפני שנים, כשהייתי ילדה בת 20 שנולדה לה תינוקת, הדעה… Read more »

עוגיות חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס

Posted by & filed under מתכונים ליום האהבה, מתכונים לפורים, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגיות, מתכונים למשלוח מנות לפורים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

עוגיות חמאת בוטנים מהגיהנום עם שוקולד צ'יפס

עוגיות חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס הכנתי השבוע אצל הבת שלי ומהיום יקראו עוגיות חמאת בוטנים מהגיהנום. בדרך כלל כשאני אצל בתי הבכורה אני מכינה משהו. כשאני מכינה משהו מתוק יש לי סושפית שתמיד עוזרת לי. זו גם דרך נהדרת להעביר את הזמן, זה ממש זמן איכות שלי ושל זאת שקוראת לי מורמור. יש לה את… Read more »