ארבעה מתכונים חדשים לשבת

Posted by & filed under מתכונים לשבת.

ארבעה מתכונים חדשים לשבת

ארבעה מתכונים חדשים לשבת. הפוסט האהוב עליכם עם מתכונים לשבת חוזר. השבוע פנו אלי שתי נשים ושאלו על מתכונים עם סלק. שלחתי לאחת מהן סלט עם סלק חי והיא הופתעה ואמרה שמעולם לא אכלה סלט עם סלק חי. אז כן, בטח שאפשר וזה גם מאד טעים, הכנתי לכם מבחר מתכונים עם סלק טעימים ובריאים, כי… Read more »

פרגיות ברוטב פטריות משגע

Posted by & filed under תבשילים לראש השנה, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים לט"ו בשבט, מתכונים ליום העצמאות, מתכונים לראש השנה, מתכונים, מתכונים לעוף, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים עם פטריות, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לבשר.

פרגיות ברוטב פטריות משגע

פרגיות ברוטב פטריות משגע, מתכון קל הכנה ונהדר. מסתבר שלמתכון פטריות ברוטב טריאקי שהכנתי לפני כשבועיים, היתה  הצלחה היסטרית והמשפחה חיסלה את התבשיל. החלטתי להכין סיבוב נוסף עם הפרגיות והפעם הוספתי פטריות. טיגנתי את הפטריות קודם, והרוטב העשיר העניק רכות ועסיסיות לתבשיל. הטריק אצלי הוא לטגן את הבצל עד גוון שחום, ואז אחרי הטיגון, התבשיל… Read more »

מתכונים עם סלק טעימים

Posted by & filed under מנות ראשונות לראש השנה, מתכונים לפסח, מתכונים לראש השנה, מתכונים, סלטים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, אוסף של מתכונים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לסלטים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים אחרונים, בונבונים.

מתכונים עם סלק טעימים

מתכונים עם סלק טעימים, במיוחד לכבוד ראש השנה תוכלו להינות ממבחר מתכונים עם סלק יחד עם הברכה "שיסתלקו אויבינו מעלינו". הסלק ירק נפוץ ומוכר במטבח שלנו. הסלק מצויין לניקוי רעלים כי הוא עשוי ברכיבים שטובים לניקוי רעלים והוא מצויין לתהליכי הרזיה. הוא מסייע בהפחתת כולסטרול, טוב לאנמיה, מצויין להורדת לחץ דם, והוא עשיר בברזל. מצאתי… Read more »

עוגת טורט קצפת ופירות

Posted by & filed under עוגות לשבועות, מתכונים לחגים, מתכונים, קינוחים לראש השנה, מתכונים לעוגות, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגות עם פירות.

עוגת טורט קצפת ופירות

עוגת טורט קצפת ופירות, היא עוגה קייצית נפלאה. יש לי חברה שהולכת ומסתכלת על הרצפה. העיניים שלה לא קדימה, אלא על המדרכה או הכביש עליו היא הולכת. אני יכולה לצחוק עליה כמה שאני רוצה, אבל היא תמיד מוצאת דברים על הרצפה! פעם זה שרשרת מזהב, פעם זה עגיל שנאבד, לפעמים נכון זה רק זהב ומנצנץ… Read more »