מבחר מתכונים לשבת מעולים וטעימים

Posted by & filed under מתכונים לשבת.

מבחר מתכונים לשבת מעולים וטעימים

מבחר מתכונים לשבת מעולים וטעימים כי השבת כבר כאן שוב. הכנתי לכם מתכונים חדשים, שבועות מתקרב ולכן הכנתי לכם פוסט עם חמישה מתכונים לקיש לשבועות, בטעמים שונים. יש גם מתכון לשווארמה טופו עם פטריות שגם מי שלא צמחוני טרף ויש שבלולי סינבון עם סוכר וקינמון שנמסים בפה. בנוסף, יש מתכונים נהדרים אחרים כמו קציצות דגים,… Read more »

קציצות בשר מטוגנות רכות ועסיסיות

Posted by & filed under מתכונים לקציצות, מתכונים עם בשר טחון, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים יוונים, מתכונים לבשר.

קציצות בשר מטוגנות רכות ועסיסיות

קציצות בשר מטוגנות רכות ועסיסיות הן קציצות של אהבה. אלוהים איך אבא שלי אהב קציצות מטוגנות. כשהיה מתקשר לאחותי ושומע שהיא מטגנת קציצות "תכיני לי בקופסה, אני מגיע אליך עכשיו!" אין על קציצות מטוגנות שיוצאות מהמחבת. אתם עוקבים אחרי באינסטגרם נכון?  בואו לכאן – האינסטגרם של סוויטדולי במשך השנים אחותי עברה להכין קציצות מטוגנות מבשר הודו אדום,… Read more »

מתכון לדג בורי ברוטב עגבניות

Posted by & filed under מתכונים, מתכוני דגים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לשבת, המומלצים שלי, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים יוונים, מתכונים לדגים, מתכונים אחרונים, בונבונים.

מתכון לדג בורי ברוטב עגבניות

מתכון לדג בורי ברוטב עגבניות, הוא מתכון נהדר שמתאים לארוחת שישי. אצלנו בדרך כלל בארוחת שישי מתחילים עם דג ברוטב עגבניות. דג ברוטב עגבניות הוא מאכל די לאומי אבל קוראים לו בכל מיני שמות. תקראו לזה חריימה, תקראו לזה פשה קון טומטוס – כל עדה והשם שלה אבל תכל'ס כולנו אוכלים דגים עם רוטב עגבניות…. Read more »

עוגת גזר בחושה עם תמרים

Posted by & filed under מתכונים לט"ו בשבט, מתכונים, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לילדים, מתכונים לעוגות, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לעוגות בחושות, מתכונים לעוגות וקינוחים פרווה, מתכונים לעוגות עם פירות.

עוגת גזר בחושה עם תמרים

עוגת גזר בחושה עם תמרים, היא עוגה נפלאה. בט"ו בשבט חל יום הולדתה של אמי ולכן זהו חג מיוחד עבורנו יותר מפירות יבשים. כמובן שפירות יבשים ופירות טריים הם סיבה מצויינת לחגיגה, אבל יום ההולדת של אמי גורם לחג להיות חגיגי יותר ולכן התחדשתי בעוגה חדשה, עוגת גזר בחושה עם תמרים, עוגה במיוחד ליום ההולדת. אמא… Read more »

כרובית אפויה בתנור עם בצל

Posted by & filed under מתכונים טבעוניים לפסח, מתכונים צמחוניים לפסח, מתכונים לחגים, מתכונים לפסח, מתכונים, סלטים לראש השנה, מתכונים ב-10 דקות, מתכונים לארוחת צהריים, מתכונים לארוחת ערב, מתכונים לסלטים, מתכונים לתשעת הימים, מתכונים ללא גלוטן/ללא סוכר, מתכונים דיאטטים - דיאט דולי, מתכונים טבעוניים, מתכונים בצ'יק צ'ק, מתכונים לירקות, מתכונים אחרונים, בונבונים.

כרובית אפויה בתנור עם בצל

כרובית אפויה בתנור עם בצל זהו מתכון נהדר שמכינים במהירות והוא מתאים מאד כתוספת לארוחה. הכרובית היא אחד הירקות הבריאים והמועילים ביותר עבורנו. אנו אוכלים את בשר הירק שהוא למעשה התפרחת שלו. מנה אחת של כרובית מכילה 77% מכמות ויטמין C המומלצת ליום. היא מחזקת את המערכת החיסונית שלנו והיא מזון מושלם לדיאטה. היא טובה להורדת רמת… Read more »