חביתת עוף ואטריות שנשארו מהמרק, זו חביתה של עשר דקות הכנה והיא נהדרת! נשאר לכם עוף מכובס מהמרק ואין לכם מה לעשות איתו? נשארו לכם המון אטריות מהמרק? היידה בואו נכין חביתה בעשר דקות על המחבת, קצת כמו אומלט שמנמן כזה, יצא נהדר. אתם עוקבים אחרי באינסטגרם נכון? בואו לכאן – האינסטגרם של סוויטדולי עם החורף… Read more »